عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










چه سخت است در دل گريستن و به انتظار كلمه ايي،پاسخي نشنيدن چه دردناك است اشك ديده را ماتمكده دل ساختن و به انتظار جوي رواني،سرابي ديدن چه زجرآور است بي گناهي مجرم شناخته و به انتظار تبرئه،مرگ را پذيرفتن چه گريه آور است عــشق را تبلور زندگي ساختن و در شس آن زندگي،نام جدائي بر زبان آوردن.

˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

 

ميپرستم قلب هايي را كه چون گلي پژمرده دگر بار جوانه خواهند زد،ميپرستم عاشقاني را كه گر متحمل شكستگي شده اند دگر بار عاشق شوند،ميپرستم آن احساساتي را كه هميشه داراي شوروالتهاب و هيجان هستند و هرگز فروكش نخواهد كرد،دوست دارو آن ديدگان را كه گر باري اشك ديده با ديد دگر بار خون از ديدگانش جاري ميگردد، دوست دارم آن جويباري را كه روزي تبديل به سيل گرددوآن بيشه زار را چون جنگل انبوه سربه فلك كشد، دوست دارم آن زنداني از عشق در قفس را كه متهم به جرم عاشقي گشته دگر بار در بند رهائي در آن سوي قفس متهم به مرگ گردد، دوست دارم آن شكسته استخوانان را آن فسيل گشتگان را كه هنوز ميتوان نام عشق را در لابه لاي خاكسترشان پيدا نمود، دوست دارم آناني را كه هنوز از عشق صحبت ميدانند و نام آن را تبلور زندگي خويش ميدانند و دوست دارم محبت را ،صداقت را ،احساس را ...

˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

پائيز تلخ ترين و غم انگيزترين فصل عمر است و بهار بي تو تكرار بيهوده پائيز،تورفتي و كبوتر عشق پروبالي زدوگريخت و پرنده نامت در پهناي گيتي جاودانه ماند.چه توان كرد كه لحظه هاي بي تو بودن را با حضور ملتمسانه اشكهايمان لمس ميكنيم.

_________________________________alone for eve

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 18 / 1 / 1392برچسب:,ساعت17:52توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br